Top latest Five یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال Urban news

Wiki Article

۴. گذرواژه حساب بایننس و کد گوگل اتنتیکیتور را وارد کنید.

چیزی که اثبات کند خودِ شما آن گذرواژه را وارد کرده‌اید نه شخص دیگری.

شرکت‌های معتبر زیادی از جمله میهن وب‌ هاست سرور مجازی مخصوص ترید به فروش می‌رسانند.

پرسش اینجاست که این در پروسه وارد شدن مشکل ایجاد میکنه و «آی‌پی» ناشناس تشخیص میده؟

شما برای خرید باید قیمتی که می‌خواهید صرافی در آن قیمت ارز دیجیتال را برای شما بخرد را مشخص کنید.

سعی کنید در معامله‌های اولیه خود مبلغ کمی را وارد کنید تا ضررهای ناشی از مبتدی‌بودن کاهش یابد.

استیبل کوین به ارز دیجیتالی اشاره دارد که یک پشتوانه دارد، این پشتوانه می‌تواند ارز فیات یک کشور باشد، طلا باشد و یا حتی سهام یک شرکت.

اگر در بایننس یا هر صرافی خارجی دیگری معامله می‌کنید، همیشه خطر مسدودشدن حساب را در ذهن خود داشته باشید.

اگر ساکن ایران هستید، در یک سایت صرافی ایرانی، به‌راحتی می‌توانید با کارت بانکی خود به‌طور مستقیم بیت کوین بخرید یا ارزهای دیجیتال دیگر خود را به بیت کوین تبدیل کنید.

انتخاب یک کیف پول معتبر برای دارایی‌های شما اولین قدم برای شروع فعالیت در این بازار است. شما برای دارایی‌های خود که ارز فیات هستند یک حساب در بانک دارید، کیف پول ارز دیجیتال درواقع مثل یک حساب بانکی عمل می‌کند و شما برای ارسال، دریافت و نگه‌داری ارزهای دیجیتالی که خریداری کرده‌اید به آن نیاز خواهید داشت.

یعنی می‌توانید بیت کوین بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و بیت کوین دریافت کنید.

در بیشتر صرافی‌های ایرانی، خریداران و فروشندگان افراد حقیقی هستند و صرافی فقط نقش واسطه را بازی می‌کند و از هر سفارش اندکی کارمزد برای خدمات خود برمی‌دارد.

در این مطلب سعی داشتیم مراحل خرید ارز دیجیتال را قدم به قدم و به زبان ساده بیان کنیم، انجام خرید و فروش آموزش کامل خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال شاید برای کسی که تجربه‌ای در این زمینه ندارد سخت به نظر برسد اما اینطور نیست و شما با انجام مراحل کفته شده می‌توانید به راحتی اقدام به خرید ارزهای دیجیتال بکنید.

بهترین راه برای آنکه درگیر کلاه‌برداران نشوید این است که اطلاعات خود را بالا ببرید، از منابع معتبر برای دسترسی به پلتفرم و ابزار مورد نیاز خود استفاده کنید و اطلاعات خود را در اختیار شخص یا سازمانی دیگر قرار ندهید.

Report this wiki page